دلم ... هیچ وقت با ادمهایی که یدون خداحافظی از زندگیم

رفتن صاف نمیشه
دیدگاه ها (۲)

گاهی دلم میخواد ;, عاشقانه ننویسم ,,, عاشقانه زندگی نکنم

الان دقیقا ارزوی همچین حالی و دارم ,,,دلم میخواد

در آخرین نامه ی خداحافظی اش نوشت:دلم با رفتن نبود ؛ اما مجبو...

رفیق نترس یه دختر واست ساخ نمیشه:)فقط جوری آهش میگیرتتکه کمر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط