فاتحه خوند تو احساساتش 😂

فاتحه خوند تو احساساتش 😂
دیدگاه ها (۳)

ممنون آرمی عزیز

یعنی شاهرخ استخری در برابر لی جون گی هیچه بقیه هم همینطور

و سلطان حتی تو زندان هم بهترین آهنگشو خوند:اما بغضه تو صداش....

فارسی خیلی خوب خوند با ریاضی شما هم نظرتونو تو کامنتا بنویسی...

رفیق ایجوری داشتبم. ولی........

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط