🫀الان من دارم قلبم اتیش میگیره🥲یعنی بخاطر نادونیمه؟

🫀الان من دارم قلبم اتیش میگیره🥲یعنی بخاطر نادونیمه؟
دیدگاه ها (۱)

🖤🙂

واسه ما بزار خندت گل کنه🥲❤️😘🌸

s

همیشه خوشحال باش ،وقتی تو ناراحتی ،قلبم میگیره^ ❤❤ ^

دارم اتیش میگیرن ❌پاره ههههههه شدم❌دریده شدم ✔

من پروانه ها رو دوست دارم بخاطر شینوبوقد کوتاهی رو دوست دارم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط