چشامو میبندم شاید حس کنم هست کنارم...

دیدگاه ها (۰)

کوشکی هیوام روخاوه

گوشه ی تنهایی من هر اژنوکمه....

چشمام میبندم چشمات میبینم فقط...شاید ببینمت در آینده🪦🥀🖤

حو🗣️آقا چرا شبیه فمبو- کافیه فقط چشامو آبی کنم گونه هامو صور...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط