تفاوت من و اون>>>>😂😂

تفاوت من و اون>>>>😂😂

نمیخوای لایک کنی؟🥲
دیدگاه ها (۰)

...

اینجور نیست؟🥺🖤ارزش لایک کردن نداشت؟؟

این بشر چقدر کیوتچه اسسسس🎀

اینا همونان که الان کراش نصف مردم ان💀

تهکوک 😍🫰نمیخوای اون دکمه ی لایک رو برای بهترین شیپ دنیا بزنی...

https://wisgoon.com/p/EWVW82AJ4Sیعنی نمیخوای حمایت کنی؟

چند سالگی رو نمیخوای هیچوقت دوباره تجربه کنی؟خوشحال میشم تو ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط