آره فرق داشتی

آره فرق داشتی
تو از اونا بد تر بودی
دیدگاه ها (۲)

💔...

هنوزم هستم بچه

فقط لیاقتم تنهاییه

...

تو فرق داشتی

گر تو با بد بد کنی ، پس فرق چیست؟

تو که گفتی با اونا فرق داری 🙃

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط