تمام ترس‌ها و غم‌های ما به جهت فاصله‌ایه که از خدا گرفتیم

تمام ترس‌ها و غم‌های ما به جهت فاصله‌ایه که از خدا گرفتیم. کافیه خودت رو به آغوش امن خدا بسپری ؛ اون دوتا چیز رو ازت می‌گیره : ترس و غم. پس نترس ، قلبت رو آزاد کن !
بیا و زندگی بدون ترس رو شروع کن . . .🌹
دیدگاه ها (۰)

تنهام💔

💔🥀😭

سلام امام رضا ( ع )

یا امام رضا ( ع )

تمام غم های مابه جهت فاصله‌ایه که از خدا گرفتیمکافیه خودت رو...

یه روز به خودت میای و می‌بینی عمرت گذشته،فکر کردی، دویدی، جن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط