"چه عاشقانه ای بنویسم
"چه عاشقانه ای بنویسم
که دلتان برایم بلرزد!؟
وقتی نه دستانش را گرفته ام،
نه در آغوشش کشیده ام،
و نه حتی او را بوسیده ام ...!
من فقط از دور،او را
در خویش گریسته ام.
عشق میان ما...
معصوم ترین عشق
تاریخ جهان بود....!!!"🦋🦋
#saharshehim💖
که دلتان برایم بلرزد!؟
وقتی نه دستانش را گرفته ام،
نه در آغوشش کشیده ام،
و نه حتی او را بوسیده ام ...!
من فقط از دور،او را
در خویش گریسته ام.
عشق میان ما...
معصوم ترین عشق
تاریخ جهان بود....!!!"🦋🦋
#saharshehim💖
- ۲۵۱
- ۰۲ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط