دیدی تو هم نتونستی منتظر بمونی؟!!

دیدی تو هم نتونستی منتظر بمونی؟!!
دیدگاه ها (۰)

فرق داری با همه..!

یک شب قلبمو نشونه کرفتم ولی چون تو توش بودی نشد بهت شلیک کنم...

دیدی توام نتونستی منتظر بمونی :))آهنگ قفلیم🫠

دیدی توهم نتونستی منتظرم بمونی ❤️‍🩹🫠بچه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط