من الان دیگه سر به کوه و بیابان میزنم بای

🤣🤣🤣🤣🤣
دیدگاه ها (۱)

کیا اینجوری ان دستا بالا

خواهشا چیزی نمیدونید حرف نزنید

قشنگترین چیزی که امروز دیدم

من چرا اینقدر این بشرو دوست دارم

به خاطرت به کوه میزنم.. پل های پشت سر رو خراب میکنم...

مهم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط