🖤

🖤
دیدگاه ها (۱)

داداشی خیلی زود بود واسه رفتنت دارم دق میکنم از نبودن🥀🖤

خیلی دردناک امید وارم کسی درد از دست دادن داداشو تجربه نکن💔

بچه ها هر کدوم تون پابجی بازی میکن تو کامنتا بهم بگ

just🐆

𓆩𓆪𝕊𝕙𝕠𝕨𓆩𓆪➺•• #دشمن_سلطنتی_من (پیشنهادی)#پشت_صحنه ───────୨ৎ───...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط