باشع....

باشع اشکالی ندارع مامان...

اما...اما منم فقط یه بار زندگی میکنم

منم حق دارم دوست داشته بشم ، منم حق دارم مهم باشم ، منم حق دارم..:)
دیدگاه ها (۶)

......

مو هه هه هه هه....

.....

وانشات اسمات تهیونگ....

همه رو هرروز هرشب تجربه دارم پس اشکالی ندارع عادی شده

فدای سرم اگه یه جاهایی خراب کردم منم دفعه ی اوله که دارم زند...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط