دمتگرم که انقدر راحت و خوش کلام بودی و کسی ندیدت ..الان ب

دمتگرم که انقدر راحت و خوش کلام بودی و کسی ندیدت ..الان به حرفات میرسن که دیگه دیره و نیستی
دیدگاه ها (۱۱)

خداجون واقعا به بغلت احتیاج دارم کجایی

بلاخره میاد تو یه روز خوب ...

قدر آدم های دوروبرتون رو بدونید گاهی برای جبران دیر میشه خیل...

باباجون دلم برای نصیحتهات تنگ شده تاوقتی بودی تکیگاهم محکم ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط