گونووکییی

گونووکییی
(عادیه بیشتر از قبل دارم عاشقش میشمم؟)
دیدگاه ها (۳)

من غششششش🤧🤧🙃🙃🙃

یکی از ارزوهام؟لپای این بشر رو بکشمم🤏

و الان که نتا ملی شده دارم دیوونه میشمم😫😫

چرا رفتی دارم عاشق یکی دیگه میشمم😭😭😭😭😭😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط