من۱۰۰۰۰۰ بارنگا کردم خدایا این بشر چرااینقد کیوته🥹💗

دیدگاه ها (۱)

باورم نمیشه ۶ نفرتون درخواست کرده بودید پستش کنم 🥹

واییی فردا مدرسه داریم من امتحانم دارم😑😭استرس دارمم

....

عه من...)💔

وووووووووووووووااااااااااااااااییییییییییییی این بشر یه چیزی...

خدایا چرا این بشر آنقدر جذابه ننههههههههههههنیازمند آب قند ه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط