چرا اینقد به احساساته همه اهمیت میدم.....

چرا اینقد به احساساته همه اهمیت میدم.....
چرا همه برام مهمن چرا نمیتونم عوضی باشممممممم
عااااااااااااااااااااااااااااااااا
دیگه نمیتونم تحمل کنم.....
چرا من عوضی نمیشممممممممم
دیدگاه ها (۳۵)

دیگه نمیتونم ویسگون رو تحمل کنم زمان توش حرکت نمیکنه

بچه ها چرا نسخه پرو ابیس برام نمیاره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط