هر جای این شهر ....

هر جای این شهر ....
دیدگاه ها (۰)

چخبر ؟

دوسم داری منم میخوامت کلی🖤

بپرسید

بپرسید

هر قاب از این ویدیو، گویای تمام غیرت و ایستادگیِ جای جای شهر...

با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچ کس...‌‌‌هیچ کس اینجا ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط