کراش بچگیایه هممون همین روباهه بود*-*

کراش بچگیایه هممون همین روباهه بود*-*
لاک کن کیوتممممممممم*-*
دیدگاه ها (۱)

یه کم از این کلاشم فعالیلت کنم عژیژانمممممم (مثلا دارم بچگون...

او لالالا لالالا لالا*-*

فقط اونجاش که میگه بی تی اس ارمیییییییییییی*-*

شوگا چه خوب خونددددددددددددددد*-*

کراش بودن روباهه داخل زوتوپیا کم بود این گرگه هم اضافه شد

جواب بانو:

ولی قبول کنین که هممون رو عمو عجوزه کراش بودیم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط