توهمه چیت قشنگه برام.....

توهمه چیت قشنگه برام.....
دیدگاه ها (۳)

احساس تسلیم شدن داری؟ پس لطفا اینو تا آخر مشاهده فرمایید😊

ریشه خیلی از مشکلات در رابطه ها توجه نکردن به خواسته های همد...

تو همه چیت قشنگه برام 💫بماند به یادگار 💫🌹🌹

چون تک تک جزئیاتت برام قشنگه و مهم ..لیلی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط