کپشن

بچه. ها من گوشیم. خراب شد نمی‌دونم چش. شده یه. مشکلی داره نمی‌دونم. چیه شاید این چند روزه فعالیت نداشته باشیم حتی تایپ کردنش هم خراب شده به هر حال تا چند روزه فعالیت نداریم انفالو نکنید فقط خیلی ممنون
لایک کن ای بشر 🗿🪓✨
دیدگاه ها (۱۲)

آقا گوشیم خراب نشد 🗿👍✨🌹هپی هپی هپی هپی ✨🌹لایک کن ای بشر 🗿🪓✨

پدر های انیمه یا پدر های ایرانی 😂لایک کن ای بشر 🗿🪓✨

باع 🕊️✨🌹لایک کن ای بشر 🗿🪓✨

دایی جان 🗿💔این رسمش نبود لایک کن ای بشر 🗿🪓✨

فرشته ها ویس به چخ رفت.... ویس پره بچه سال شده باید از دست ا...

اگر کپشنو بخونین که تشکر میکنم چون یه سری حوصله ندارن

قاب گوشی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط