پدربزرگم بله!!! 😝😝😝

پدربزرگم بله!!! 😝😝😝
دیدگاه ها (۰)

یارو ایــــــــرانی بود😂😂😂😂😂

اینجوری با هم آشنا شدن

گوشیش مهمتراز خودش بـــــــود😝😝😝😂😂😂😂😂😂

از خوبای معـــــــــبد شــــــائولین😊😊😊

😂 عقاید پدربزرگم سال ۱۵۰۵ @moje_biseshish | موج ۲۶

عادی ترین چت من و پدر پدربزرگم 🎀https://wisgoon.com/farzan03...

دوستان تا دو سه روز نمیتونم فعالیت کنم .چون پدربزرگم فوت کرد...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط