گل شقایق

فردا نیستم،قراره برم دکتر(بازم میخواد دستشو کنه تو هلقم)
بعدم باید پارگی رو تحمل کنم و برم کالانو یک نگاهی بندازم(نمیدونم مرده یا نه قافلگیری میرم خونه شون(جمله بندی🤣))
آره تهکوک فیک ماهم همین شکلین🤏💫
دیدگاه ها (۰)

گل شقایق

گل شقایق

گل شقایق

گل شقایق

اعتماد پارت|۵۵|

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط