خدا مارو ببر دیگه خسته شدیم

دیدگاه ها (۰)

نشد یبار دگه صداشو بشنوم

عاشقی قانون ندارد

نفس ست کن

خسته شدیم بسع دیگه کم آوردیم

خدایا ماتسلیم شدیم به درگاه تو راضی شدیم به رضای تو.فکرنمیکن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط