من همیشه نقشای منفی رو دوست داشتم

من همیشه نقشای منفی رو دوست داشتم
دیدگاه ها (۰)

سلام بعد چند روز خونه رفیقم بودم ننه و باباش مسافرت بودن رفت...

دلم برای این مردک تنگ شده 🥲

دخترا هم کم ندارن 😂

:)

همیشه دوست داشتم این رو برای یکی بفرستم اما خب کسی رو نداشتم...

همیشه دوست داشتم بدونم اعصاب یکی رو خورد کردن چجوریه😅😅

همیشه دوست داشتم ابر بخورم:))☁😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط