وای بچه ها من رسماً هیچی نخوندم برای امتحان عربی چون جزو
وای بچه ها من رسماً هیچی نخوندم برای امتحان عربی چون جزو امتحان کلا ۲۰ صفحه بودم من ۱۱ صفحه نداشتم و الان هم ندارم و این یعنی تقریبا کلل هیچی نخوندم و هیچ زمانی هم برام نمونده زندگی عالی🙃
- ۱.۹k
- ۱۹ خرداد ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۹)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط