شیشه ها ماته من مات نگاش"

شیشه ها ماته من مات نگاش"


#اکسپلور#اهنگ#لیتو#ترند
دیدگاه ها (۰)

یه فرشته تو تاریکی پیدا کردم"#اهنگ#هیپهاپولوژیست#اکسپلور

دراگو میزنم بعد تورو "#اهنگ#اکسپلور#ترند

in the back of my mind..."#اکسپلور#اهنگ#ترند

کاش اون دستم که باهاتون دست داد میشکست"#اهنگ#ترند#اکسپلور

شیشه ها ماته من مات نگاش....هنوز ماته نگاش که منو داده بگا.....

شیشه ها ماته من مات نگاش...

شیشه ها ماته من ماته نگاش.....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط