همه میخان دشمنم باشن... :)

همه میخان دشمنم باشن... :)
𝐈'𝐦 𝐟𝐢𝐧𝐞 ᕕ( ᐛ )ᕗ
دیدگاه ها (۰)

گاهی اوقات از همه چی خسته ای حتی خودت... :)ɪ'ᴍ sᴏʀʀʏ 💝

صدام کن ددی... :)𝖋𝖔𝖑𝖑𝖔𝖜=𝖋𝖔𝖑𝖑𝖔𝖜

این خیلی هات بود... :)𝖋𝖔𝖑𝖑𝖔𝖜=𝖋𝖔𝖑𝖑𝖔𝖜

ولی اون ی درصد... :) ɪ'ᴍ sᴏʀʀʏ 💝

تمام درخواستي ها بمناسبت صدتايي شدنمونننن

اونایی که میخان محرم حرمش باشن حالا باید غیرتش رو از ابو فاض...

حتی اگه کل دنیا دشمنم باشن باز به راهم ادامه می دم (گاتس )#ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط