(من ترجیح میدم چیزی نباشم تا از خودم متنفر باشم.)

دیدگاه ها (۰)

تو زندگی بعدی قطعا بهت میگم.

.ترجیح میدم ساندیس خور نظام باشم🧃🇮🇷ولی جیره خور پهلوی نباشم:...

ترجیح میدم که تنها باشم.

تـرجـیـحـــ مـیـدمــ کـسـیـ دیـگـهـ ایــ بـاشـمـــ

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط