ما بد نبودیم ...

ما بد نبودیم ...
دیدگاه ها (۰)

بی ط آوار شدم ع همه بیزار شدم :)

عا عشق فق سه حرفه ط پر حرفی عشق باید بصرفه ط خد منفی ...

ما آدم دنیای هم نبودیم ...!🥲🥲

شاید شب هشتم نبودیم.. #باحال_مناسب_گوش_کنید#کربلایی_حسین_ستو...

مرد بودیم...ولی نامرد نبودیم🥀#رفیق

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط