❌ کسی اندازه من به نظام بد و بیراه نگفته، دو سال پیش مست
❌ کسی اندازه من به نظام بد و بیراه نگفته، دو سال پیش مست مست بودم و خوابیدم، شب یه خوابی دیدم 🌸
‼️من از هیچ کسی ترس ندارم.
🇮🇷
#ایران
#ایران_قوی
#لبیک_یا_خامنه_ای
#مرگ_بر_اسراییل
#مرگ_بر_امریکا
#مرگ_بر_امریکا
#مرگ_بر_امریکا
#شیطان_بزرگ
‼️من از هیچ کسی ترس ندارم.
🇮🇷
#ایران
#ایران_قوی
#لبیک_یا_خامنه_ای
#مرگ_بر_اسراییل
#مرگ_بر_امریکا
#مرگ_بر_امریکا
#مرگ_بر_امریکا
#شیطان_بزرگ
- ۴۲۶
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط