دوزتان زلام علیکم میگم فقط نت من ریده یا برا شمام همینه💔💔

دوزتان زلام علیکم میگم فقط نت من ریده یا برا شمام همینه💔💔؟؟
دیدگاه ها (۷)

ایی جاانمم😔(👅)

یادش بخیر یه زمانی میگفتی انیمه میبینم شاخ درمی‌آورند هعی زم...

نت واسه ی شمام وصل شده؟؟

خوببببب چطورین؟من برگشتمح خب نت ریده وگرنه پارت میدادم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط