دار میزنم خاطرات کسی را که مرا آزرده....:)!

دیدگاه ها (۰)

لایک نمیخواد فقد جوابشو بگید

آقا تو یه دیقه گوه نخور آبجیم امتحان داره من استرس دارم

ب فنا رف 😯😯😯😐 فاتحش خوندس😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

چه سرعتی دارههههههه😁😁😯😯

از گوت دار میزنم

خاطرات خوبی داشتیم کلوز میزنم دوستان و کل فعالیت ها پاک میشه...

در نبودت اگر مرا دار زدندبر چوبه دار منتظرت میمانم.❤️‍🩹#ایرا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط