ولی حسودی کردنای بی ال یه چیز دیگست👌🏻❤️‍🔥

ولی حسودی کردنای بی ال یه چیز دیگست👌🏻❤️‍🔥
دیدگاه ها (۲)

ولی این سریالم خیلی قشنگه"رودخانه ماه"

تو نمیدونی باهام چیکار کردی💚🫂

به خاطر این اخلاق و رفتاراشه که آدم جذبش میشه دیگه😂😂🤌🏻

فقط حسودی کردنای شاهزاده ☺️☺️

اصلا "اکس" یعنی چی!؟😒🤦‍♂😂#SevdiğimSensin #CivNil-حسودی کردنا...

تو یه لول دیگست:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط