من اگه اونجا بودم سکته رو زده بودم شما چطورتو کامنت بگو

دیدگاه ها (۰)

وااای خیلی بامزستتتت

خیلی خنده دارههههههه

مگهههههه میشههههه

من بمیرم هم این بازیو نمیکنم شما چطور تو کامنت ها بگید

اگه من بودم سکته میزدم😅

من اگه بودم درجا سکته میکردم😨😱

شیطان کش/سم/موزان/کوکوشیبو/یوریچی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط