وای

وای
یعنی من جاش بودم خودمو گم و گور میکردم
دیدگاه ها (۳)

آفرین به خودمون🤩

زیر نویسش سمه ولی حقیقت

هق هق🥲

⠀ 。゚゚・。・゚゚。 ゚。 。゚ ゚・。・゚ ...

پشماممممممم.من برم خودمو گم و گور کنم بهتره😂😂

وای بیچاره دکو یکی از یکی بدتر🤣🤣🤣من جاش بودم فقط..... الفرار...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط