چشم 😁😍

چشم 😁😍
من دوستام بغل میکنم و میبوسمشون😂😉
دیدگاه ها (۱)

آجوشیییی😂😍ولی صدا خندش🛐🛐🛐

دو روز مانده😫😫

چرا من جین مثه همیم 😂💜کمییییییی از خودشیفته و جوگیر 😁😉

واکنش جین: من جونگکوک بزرگ کردم😂🤫💜

برای چارلی جون

ولی من دارم سعی میکنم دوستام و از خودم دور کنم🙂‍↕️

:بغل اون خیلی قشنگه خیلی : من کسیو ندارم بغلم کنه اما خودم خ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط