شبی ک بدون توصب شود؛دوس ندارم بیدار شم😔💔 توخورشیدمنی

دیدگاه ها (۴)

بهت حسودیم میشه😶 قلبم بجای خودم واسه تو میتپه😘❤

فقط منو ول کن بزار محوت شم🙄

اگه یهو گفتم حالم بده زنگ بزن؛اون من نیستم:/ قلبم دلتنگه

ولاگ نیما و نیواد کام. تالام

- من از تمام دنیا شبی بریدم تو را ک دیدم :)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط