کیا این شعر رو حفظ هستن؟

کیا این شعر رو حفظ هستن؟
دیدگاه ها (۴)

من حرفی ندارم سما یه چی بگید

تلاش کن نخندیکیا خندیدن؟

اگه خوشت اومد لایک و کامنت بزار

اگه خوشت اومد لایک و کامنت بزار

کیا اینو دیدن من حفظ بودم شعر اولشو

فالورهای فالورهای دوستان گلم حمایت لایک بشه ممنونم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط