واسه شما هم خرابه؟

واسه شما هم خرابه؟
دیدگاه ها (۲۹)

اگه بارسا فنی فالو کن

فالو=فالوانفالو=انفالو

اگه پدری رو دوست داری فالو کن

دستتون درد نکنه که منو به صد تایی رسوندین عاشقوتونم ممنونم ب...

نسخه ی انسان چوکو کت خوب شده

خرابه...

دهنشون خرابه😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط