فردا قراره بریم مدرسه خداااااا😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

فردا قراره بریم مدرسه خداااااا😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
دیدگاه ها (۳)

وای دقیقاً 😂

الان یه عصبیه شاشو ام😂

وای وای دقیقاً بابا میاد زل میزنم تو چشمام😂

مامانم: تنها میخوای خونه مادربزرگ چیکار کنی؟من:

خداااااا میخواممممم بریم زود تر دزدییییییی

فقط ۲۰ روز تا خلاصی از درس و مدرسه مونده البته برای من چون ق...

کجا قراره بریم؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط