کی گفته اونا سرد و بی احساسن؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

کی گفته اونا سرد و بی احساسن؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!
دیدگاه ها (۱)

😂😂😂

🥀🖤

🤣

کی تموم میشه این سرد بودنش باهام؟؟ 😔نیست ببینه چقدددد بهش نی...

سرد سرد حتی از یخ هم سرد تر #سرگرمی

اونا رفیق نیستن اونا برادرن👍👍

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط