تایپ شخصیتی

تایپ شخصیتی
دیدگاه ها (۶)

بچه ها آرت زدم خوشگله؟ 🥹🎀بعد میخوام شینوبو رو بکشممم✨

من: بگو گ✨وه خوردم بگوووو🔪🔪🔪

آیزاوا: وای چه بچه های ارومیحالا کلاس خودش:🤣🤣🤣

تایپ شخصیتی من ENFPهست

سلام ببخشید نبودم نت بد بود این تایپ شخصیتی منه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط