بنفش یا صورتی??

بنفش یا صورتی??
من خودم بنفش ولی بجز تاج ها چونکه هردو تاشون هم خوشگله
دیدگاه ها (۱۱)

لایک و کامنت فالو یادتون نره 🙏♥️💛🦋در ضمن درخواستی داشتید در ...

کامنت کنید من کدومم ???

صورتی هم با بنفش خوشگله هم با آبی قبول دارین؟😍🩷💙🙂‍↔️⭐️

هردو تا خوشگلن ولی دامیان هم خوشگله هم جذاب هم نانازه ✨🎀😍

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط