اصلا خنده دار نبود!

ممکنه بگی یه شوخی سادس اما همون شوخی به احساسات یک نفر صدمه زده و این بی جنبگی نیس
دیدگاه ها (۹)

بنده

که اوناعم مغز ندارن😔

ادم نمیتونه رو روباه کراش بزن-

اره دقیقا منظورم تویی🫵🏻

گاهی وقتا به‌ جای دعوا کردن، بهتره با یه شوخی یا یه لبخند کو...

یه نفر بگه این قسمت چندمههههه بخدا هرکس بگه و همون باشه پارت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط