این یه توهین بزرگه🤡

این یه توهین بزرگه🤡
دیدگاه ها (۴)

واژه ها تاب عظمت مویچیرو را ندارند.

اصلا دقت نکرده بودمD:

ازش ناراحت نیستم ؛ تو این دنیا هر اعتمادی یه ریسک بزرگه.حتی ...

my edit>>>>تاسیان... یه غمه خیلی بزرگه...یه واژه نه یه حسه.....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط