اه از دل بی قرارم.. بی تو ماندن را.. نمیدانم.......!

اه از دل بی قرارم.. بی تو ماندن را.. نمیدانم.......!
دیدگاه ها (۱)

دلیل دنیا امدنم........... tooo

بهانه برای رفتن زیاد است...این ماندن است ؛که بهانه نمی‌خواهد...

عاشق تو ماندن تا ابد زیباست ...🤍

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط