میگه که...آدمی که تو رو فروخت رو ...نفروش ...مفت بده بره

دیدگاه ها (۰)

یادم نمیره روزی که ...

خدا که بده بندش رو نمیخواد ...پس خدایا به امید خودت نه

.  ‌- بازار خرابه،ولے تو وجدانتو نفروش :)

میشع بگید چجوری یک پیچ رو تو ویسگون فروخت؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط