آه که اگر فقط این دوری اجباری از تو نبود،

آه که اگر فقط این دوری اجباری از تو نبود،
اگر فقط تو را در کنار خود داشتم، می‌توانستم بگویم که آرام‌ترین، شادترین و امیدوارترین روزهای عمرم را می‌گذرانم .

#احمد_شاملو
#دیالوگ
#دلنوشته
دیدگاه ها (۰)

تقدیم ب تو که تا همیشه توی قلب منی#فرفری #دکلمه #کلیپ

#دلنوشته

«پاییز را دوست دارم»به من گفت...!و از همان روز همچنان در حال...

دلبر فرفری 😉

پارت ۱۳

سفیر کبیر Grand Ambassador

باید بدهکاریم بهت رو صاف می کردم و مثل یک ژاپنی وظیفه شناس د...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط