😂

😂
دیدگاه ها (۱)

دکلمه:سردار

ادیت خودم...

ضرب وشتم اردبیلیها توسط اهالی استار چرا باید اینجوری بشه عوض...

پزشکیان خدا بدادت نرسه

محله های شیراز

گندم بلدیم بکاریم، یونجه برای خودتون بگیرید 😂😂#مرگ_بر_امریک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط