این پستم واسه دخترای زخم خوردم که هیچکس لیاقتشونو نداره🎀🙏

این پستم واسه دخترای زخم خوردم که هیچکس لیاقتشونو نداره🎀🙏🏻🛐
دیدگاه ها (۰)

فرشته زمینی باشه؟😭🙏🏻🎀دوتا عکسو دوبار گذاشتم به روم نیارین🫣

خردادو با من بود دیگه نه؟البته ربطی به ماه نداره و از نظر من...

البته اگه مثل من گدا نباشین😐😂🙏🏻

حالا من:📱🎧

دخترای عزیز پستم روزتون مبارککککک 🎉🎊💫❤️❤️

19 اگر بخوام جواب میدم. (خداروشکر تقریبا هیچکس این پیجو ندار...

خوشگلتر از دخترای ایرانی اصلا وجود نداره🧸

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط